Inga nyårslöften, utan löften till mej själv !!

Planerna jag knappade in på bloggen imorse ändrade sig... Hann dock skriva lite lite på mitt cv, men fler olika personliga brev behövs till alla jobb jag ska söka, bl.a extrajobb, praktikplats och lärlingsplats när jag är klar med studierna.

Mor å jag tog med farmor på roadtrip idag. Vi åkte till Torsby å hälsade på faffe. Han var riktigt pigg idag faktiskt, och imorn kommer han hemöver igen. Hoppas bara detta hjälpte farmor in på rätt spår igen... Sen drog vi med den nittioåriga bruden in på affärer i Sunne.

Imorn ska jag jobba igen, 8.20-18.00. Ändå lyckats få 4 arbetsdagar under mitt jullov, så nu är jag garanterad några kronor de två kommande månaderna iaf :-) Å så fick jag en ide' när jag läste Magdalurvas blogg. Hon kör en inköpsfri månad. Smart tänkte jag, å bestämde mej för att köra på det samma. Dock är födelsedagspresenter till andra något man får köpa.
Godis, chippa å dippa å bullar å sån skit är iaf ute !! Mat, snus å födelsedagspresenter är det enda som är OK !!
När jag kommer tillbaka till vardagen och rutinerna i Göteborg sen så är det iaf Karin som ska hitta sig själv igen. Både fysiskt och psykiskt. Vad jag ska börja eller kanske sluta med kommer tids nog. När ni är redo :-)

Nu ska ja soooova. Tjipp.

Dä va snö på höjda !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback