Hej kameran

Jag kan inte komma över Hellners otroliga styrka igår när han "sprang" förbi Northug i den enormt långa å branta backen i Tour the Ski. Min kärlek till han vaknade till liv denna vinter också ;-) Kung.

Det snöade i Göteborg idag. Lite trevligt faktiskt, men efter att det blivit lite vitt på marken tog regnet över igen. Hade jag väntat mej nåt annat !?? Nej, faktiskt inte.

Efter ett par riktigt slöa timmar i soffan direkt efter skolan tog jag tag i mitt rum litegranna... Plockade upp julväskan å rensade ur lite kläder jag inte använder för tillfället. Då dyker plötsligt min kamera upp,, den som varit bort sen i somras. Men den låg ju faktiskt där den skulle. Knappade igenom gamla bilder sen över ett år tillbaka,, å dog litegranna igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback