Det slår aldrig fel...

Måndan är avklarad, å tur är väl det. Måndagar blir aldrig sådär riktigt bra på nåt sätt. Inte för att nåt speciellt händer, men bara för att det är måndag, å just den dagen ska tydligen vara lite segare än alla andra dagar... Men jag ska väl inte klaga egentligen. Segt å gå upp imorse, men sen har väl dagen rullat på bra. Mys å hårfärgning med bästa brudarna ikväll också <3

Helgen har iaf varit tipptopp, med bra bio, bra folk, bra kalas här hemma, god mat å sånt =) Fast nu är det vardag å verklighet igen. Jag kan låta det kretsa kring mej själv ibland, bara för att må så där gott en stund, fast som sagt - måndag, vardag å verklighet. Jag kan va en liten drömmare ibland, å en jävla känslomänniska, fast när den hårda fasaden ryker blir jag bara trött på mej själv...

Förresten så har jag slagit på stort å köpt ett gymkort. 3 månader på sportlife för bara 495 :- Visserligen går jag gratis på rehabgymmet när jag har inbokade tider, men det är svårt att få till det under nog många gånger under veckorna när de har sista tiden vid 16. Så där tänkte jag att sportlife skulle komma in. Å så har vi ett gym precis vid skolan typ. Det går inte att komma undan då !! =)

Nä, nu är det sovdags för mej. Ingen är tröttare än jag när klockan ringer, å det slår aldrig fel... Så gonatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback