Vad ska jag baka ?

Fredag å förmiddag. Har inte ens ätit frukost än... Men det är ingen brådska intalar jag mej själv. Vaknade kl 6 imorse å trodde jag hade sovit jättelänge,, det var ju så otroligt ljust ute. Nejnej, saken var den att jag hade somnat med fönsterlampan på... Hehe. Det var ljust inne alltså. Sen somnade jag iaf om, men drömde helt galet mycke konstiga saker, så jag var tröttare när jag vaknade kl 9 än jag var vid kl 6.

Nu är jag iaf enormt sugen på att baka något smarrigt. Men vad ?! Bröd, bakelser, småkakor, stora saftiga kakor !? Vet ej. Brysselkex, semlor, chokladkaka, lingonbröd... Det får nog helt enkelt bli nåt med god smet/deg ;-)

En fin fredag önskar jag er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback