Era bloggugglor !!

Känns nästan lite ansträngande att blogga när man aldrig får några kommentarer. Men jag ser iaf att ni läser era bloggugglor ;-)

Skulle lägga mej i tid här idag. Å nu kan man säga att det gått över tiden. Men efter en snabb Powerwalk på ca 25 min har jag mestadels slappat ikväll, vilket också nästan kan räknas in till nattsömnen...!? Idag var det förresten singlarnas dag, å imorn är alla pars dag - den evigt fruktade alla hjärtans dag !! Själv firar jag mej själv inatt med lite lite skönhetssömn ;-)

Denna måndag var inget undantag när det gäller trötta måndagar. Alltid är det sig likt. Men redan efter måndan kan man börja räkna ner till helgen. Å det jag längtar allra mest efter nu är mina två små kultingar, å katten såklart <3 Men om knappa 3 veckor kommer iaf, den då nyss fyllda, femåringen å hälsar på mej i Gbg. Hon kan få ta med sin mor om hon vill också ;-) Men att lillNils snart går är över mitt förstånd... Så låt tiden gå fort tills jag får gossa med mina gudbarn igen !!!!

Gonatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback