Bästa skrattet på länge ;-)

Det är nåt som inte står riktigt rätt till i kroppen min. Kan ibland få för mej att influensan är på väg, eller kanske magsjukan...!? Dock är jag inte direkt orolig för nåt av det. Måndagar är sega dagar, å jag är lite illamående å har haft huvudvärken från hellskotta idag... Men sen har jag typ varit igång från 7 imorse. Skola, å sen hjälpt sötJempa å flytta lite. Som sagt, hon kommer få det toksnyggt i den nya lägenheten. Å än en gång kommer jag osökt in på att tänka på den där lägenheten där ute som bara väntar på att få bli min ;-) En dag !!

Å så måste jag bara tacka finaste Denise för skrattet i skolan idag. Hon drog till med bästa frillan ever, å det var riktigt längesen jag skrattade så innerligt. Underbart å toksnyggt !! Hahaha.

Sover lite räv nu, å väntar på att den riktiga sömnen ska slå in så jag är fit for fight imorn igen !! Så nu säger vi gonatt - gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback