Snöplogen är här

Sovmorgon är underbart !! Ligger fortfarande i sängen, men självklart vet jag att jag kommer få bråttom när jag väl går upp. Som vanligt alltså, oavsett vilken tid jag börjar !!

Dagarna rullar på å det har varit mycke jobb det sista som ni kanske förstår. Men det är bra. Då har jag att göra om man säger.
På det privata planet händer inte vidare värst mycke... Fortfarande en hel del kvar att plocka med i lägenheten för att det ska bli "klart", å väggarna skriker efter tavlor. Menmen, en vacker dag :-)

Dock tror jag det är slut på vackra dagar för i år. Igår drog hösten in med besked... Regn å enorm blåst. Det låter som snöplogen är precis utanför mitt fönster, å det blåser som tusan. Regnet slår mot rutan med jämna mellanrum också...

Nej, Inge mer snöplogstankar tack. Nu är det hopp i form å iväg till jobbet. Ikväll är det äntligen dags för tvättid !!!! Konstigt å se fram emot det,, men halva garderoben ligger i tvättkorgen nu...

Hej å hå !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback