Ge mej tid för återhämtning...

Jag känner att jag lätt hade kunnat vara ledig imorn också. Hade inte gråtit om man säger. Känner att jag inte hunnit vila mej än, med bara söndag ledig... Men sen har jag ju haft en riktigt fin söndag med saknad vän !! :-)
Så imorn är det måndag igen, å gissar att jag inte kommer sluta förns efter 19 nån gång...

Skulle ha fixat lite mer här hemma under helgen var det tänkt,, men tiden räckte inte till, så sen hade jag självklart inte allt "material" jag behövde. Så vi senarelägger fixet ännu ett par dagar/veckor...

En söt kvinna kom fram till mej på IKEA idag å sa att jag var så fin i håret. Hon var bara tvungen att säga det sa hon :-) Trevligt ändå. Å vill ni bli lika snygga som mej, så kom till salong 33 =)

Hej å hopp. Nu ska jag lägga in lite kläder i garderoben...

Unnade mej idag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback