Regn å rusk = bara snusk !!

Påsken är över för i år. Å ja, den gick lika fort som alla andra dagar. Tog mej äntligen hem till Värmland och Munkfors. Det var alldeles för längesen jag var där innan, men nu tar det inte lika lång tid till nästa gång. Dock var det mycke stress hemma i skogen då farmor å farfars hus skulle tömmas... Men jag hann med mycke goss med mina godingar ändå ;-)

Nu väntar vi in mor å far som snart ska komma hit. De å Olle å Inga-Lill åker till Frankrikööö imorn bitti. Å klockan 5 ska taxiKarin köra dom till flygplatsen. Men det mysigaste för mej är att Juni kommer va hos mej på långweekend då !!!

Kanske har jag fått ett sommarjobb också, på en salong här i Gbg. Måste bara nästa vecka visa upp mej å mina kunskaper från den allra bästa sidan !

Nej, nu ger jag mej !! Tjippåhej ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback