snyggjullan i ny frippa


Hallå folket !! Hoppas ni har en fin lördag. Jag kör en slööö lördag, å har tänkt fortsätta så faktiskt... Tvättar lite kläder på kollar lite på tv3play. Jullan är på wedding idag å den äldre generationen är på shopping. Jempis kommer hit snart å ska få ordning på barret. Eller jag hoppas på ordning,, Jag ska klippa henne lite iaf.

 

Fixade bröllopsfrippa på Jullan imorse. Hon blev skitasnygg.
Längtar verkligen till vi kommer in på uppsättningar i skolan. Å till veckan tror jag vi skulle börja med makeup ockå !? Tjohoo va kul !!

Insett att det börjat alldeles för många serie å program på Tv som jag måste följa nu. Helt nördiga är vi här på St Sigfridsgatan. Det är Robinsson, Idol, Bonde söker fru, Ensam mamma söker... Å igår började äntligen Skavlan igen också. Dock skulle jag ha varit på Håkan Hellström på Liseberg igår, men mina brudar å jag ballade ur... Folk hade ju köat sen dagen innan, med tält å grejjer, å tydligen var det 20 000 pers där, så det gör mej inget att jag missade det ändå tror jag... Tänkte att jag skulle stå å lyssna på balkongen, men tydligen blåste det åt fel håll igår...

Nä, nu är en maskin färdig. Å så måste jag plugga på dikten jag ska läsa på Nissepisses dop <3
tjippåhej


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin frisyr! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback