lediga måndan


Idag var det visst måndag igen, å lediga dagen. Lite synd ändå att man vaknar kl 7 då... Men orkade inte gå upp, å lyckades somna om mellan 9-9.30 typ. Fast då tycker jag ist att det är för sent att gå upp !! hehe.

Klippningen på mej förra veckan blev jag tyvärr inte nöjd med. Frisöreneleven kunde ha varit mycke mer intresserad, å ja, klippt annorlunda helt enkelt. Skulle behöva en rejäl finputsning i barret nu, men jag vill dock inte ha samma klippare då... Funderat på att fixa till det själv, men vi får se om inte nån rutinerad kan hjälpa mej !?

Helgen har varit fin. Massa mys å liten utgång. Å igår käkade jag världens bästa brunchbuffé på Incontro med söta klasskamraten Emma.

Idag är min tvättdag,, å jag kollar självklart på Frisörakuten å har insett att jag blivit totalt hårfixerad =) Senare ska jag fixa till mej å åka ut till Frölunda torg å hälsa på Jullan på jobbet å möta upp Jempa å köpa hårfärg till henne.

Om ca 1,5 veckor ska jag hem till kära Munket. Mitt älskade gudbarn Nils ska döpas, å jag toklängtar verkligen efter han, Elin å Juni. Mina 3 små råttor. Å resten av familjen är också saknad !! <3

Nä, nu är det snart dags för lunch på St Sigfridsgatan !!
tjippåhej


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hihi, tack gumsan. Det är lite teknik bakom det hela. Jag hittade den här bloggen ( http://mysimplelittlepleasures.blogspot.com/ ) för ett tag sen, och efter det var jag hooked så att säga. Jag använder China Glaze, det är lite "bättre" och lite dyrare, men det är det värt tycker jag. Har börjat köpa online, så då är det ändå inte svindyrt. Kolla på Kick's, där finns de. :) Kramen

2011-09-13 @ 23:15:54
URL: http://lurvaandthecity.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla bloggen:D

2011-09-14 @ 00:08:58
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/
Postat av: sara

Hej Sara heter jag !

Behöver du någon gång hjälp med något ?

eller har lust att snacka ,eller om du mår dåligt , vill ha tips ? osv



då kan du smsa mig när som helst , ställ hur många frågor du vill , behöver du hjälp med vad som helst skicka bara ett sms ! :)



0762813407



/ jag har comviq kompis !:)

2011-09-14 @ 00:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback