bästa brudar i klassen


Hallå folket !! Idag är det fredag minsann, och då blir det fredagsmys på st sigfridsgatan med taccos å fotboll. Lorten kommer också hit å myser med släkten Hallberg idag =) Trevligt.

Redan gått i skolan i två veckor, å nej, det kunde nog inte bli så mycke bättre. Bra lärare å verkligen toppenbrudar i klassen. Jag som var rädd för att vara den enda "normala", att det bara skulle va fjortisar i klassen, men tji fick jag - å det tackar jag för !!

Nu ska jag kuta ner två våningar till affären å köpa lite mer grönsaker. Imorn blir det bara en lugn å fin lördag skulle jag tro, å på söndag ska nog antagligen Jullan å jag till Ulla som i ULLAREEEEEEEEED !!

Ha en fin helg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback