Uppryckning tack !!

Hallå!? Jag vet att du läser min blogg. Ja, du ja! Så varför kommenterar du aldrig något!? Jag som har skaffat bloggappen å blivit riktigt duktig på att uppdatera på slutet. Men bilder å grejer t.o.m. Ryck upp dej å gör din röst hörd !! =)

Jag är trött. Hösten är på ingång, å jag måste verkligen börja motionera mer för att få mer energi. Väntar fortfarande på operationstid också... Vi får se om det händer nåt. Tydligen var det blå himmel imorse, men lagom till dagens skolslut kom stormen. Göteborg i ett nötskal !? Regn å blåst.

Måste fixa ett extrajobb inom kort. Imorn filar jag färdigt på mitt CV å dagen efter är det dags att gå å lämna ut det å presentera sig lite snyggt sådär. Å har du ett kvälls- eller helgjobb åt mej här i Götet så är det mer än gärna välkommen att höra av dej.

Nu sover vänsterarmen. Dags för resten av kroppen att också det kanske... Avslutar med ett underbart kort på allas vår älskade MILF Denise !! Hur söt är hon inte där i skåpet !? ;-)
Gonatt !!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Kommentera tillbaks då!!!! :D

Skaffa på Konsum, de kommer älska dej i götet..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback