Jag ger inte upp !!!

Jag kan meddela att jag den senaste veckan försökt blogga 4 ggr, men varken appen eller datorn har publicerat mina inlägg. Ganska ovärt faktiskt... Men jag är väl inte den som ger mej direkt.

Imorn kommer min älskade mor och syster hit, och självklart är sötaste tussen Nils med. Längtar massa efter dom nu. Ska bli underbart <3 Å på tisdag ska de med till min skola å bli fina i håret !!

Veckan har i övrigt varit ganska tuff. Började med att jag i måndags tvättade en maskin på 90 grader - 40 var min tanke... Mohaha. Första tvättabben ever,, men ska det va så ska det va =) Allt det andra som hänt skiter vi i nu, tvättincidenten får spegla hela veckan. :-)

Idag är jag fri som en fågel !!! Då ska jag passa på att bara göra precis det jag vill !! Å är det inget, så får det vara så. Men jag ska iaf fixa i ordning lite till skolan, sortera lite å skriva på en uppgift. Det har ju faktiskt varit riktigt fint å soligt väder de sista dagarna också, så jag måste ut en tur. Till veckan kommer regnet säger de... =(

En bra helg önskar jag alla som jag tycker om och som tycker om mig !! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback