Ingen söndagsångest =)

Det som är så bra nu, är att man slipper all söndagsångest. Vi är ju lediga på måndagar !! Mohahaha. Å nej, drabbas inte av måndagsångest heller, för det är roligt i skolan =)

Haft en riktigt bra helg. I fredag efter skolan var det stadshäng. Mat ute i solen, bio med Emma å sen hängde vi på tranquilo några timmar !! Vilade mej i form halva lördan, sen åkte jag till Jempa på mys- å filmkväll. Å igår var jag snäll kusin å åkte med olle å I-L till Partille å putsade å tvättade fönster åt erik å johan. Å kvällen avslutades på bästa sätt, sen kickoff med bästa frisörbrudarna. Riktigt god tapasmat på Manana. Sen drabbades vi dock av matkoma, så kvällen avslutades i lagom tid för en gammal tant som mig =)

Nu ska jag tvätta tvätta tvätta. Ha en fin måndag folket !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback