Å nu på bussen...

...som om ca 10 min har tagit mig till Munkfors, mitt i hjärtat av Värmland.
Elin ha redan ringt å checkat av att jag kommer !! =)

Samtidigt som jag saknar innebandyn så är jag så glad för att slippa allt tjaffs å skit den tyvärr ofta för med sig... Men lagandan, myskvällar efter träning å sammanhållningen på bussresor är bra skit. Även det här med att när man väl kommit iväg till träningen, å blir tränad, hade inte varit fel att få en dos av.
Men nu har jag fått operationstid !! Om ca 2,5 veckor ska mitt knä fixas till. Ett steg i rätt riktning om jag planerar att någon gång hålla i klubban igen !!

Jag hade en toppenkväll igår, å soffan hos Nöbbe å Håkis var den bästa jag någonsin sovit på. Ikväll säger de att det är dags för grannfest på Örnvägen också. Trevligt =)

Japp, ha en fin helg nu. Snart är jag hos min råtta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback