Måndakväll är alltid såhär...

Lite svårare att sova då. Faller lätt in i ett mönster under helgen, då man självklart lägger sig senare å även vaknar senare. Dock har jag ryckt upp mej det sista halvåret, å lärt mej att inte vända alltför mycket på dygnet. Men det har väl med åldern att göra. Just det att man inte längre orkar att va uppe på kvällar å nätter. Hehe. Törr. Men sen hatar jag verkligen att sova för länge,, dagen försvinner ju så fort då. Men nu tycker jag nog att jag borde sova snart...

Västkustderby i SSL på tv ikväll, Varberg mot Pixbo. Pixbo stod för en mycket bra vändning i matchen, å det var både lite spännande å snyggt inimellan =)

Min knä började stela till sig igår kväll, å idag har det fortsatt att vara riktigt stelt... Känns som nån blåst upp en stor ballong å stoppat in den i knät. Fattar ni känslan? Menmen, vi hoppas att det rättar till sej fort. Å nej, idag skonar jag er från fula bilder på mitt ben. Ist får ni en bild på min första "läggning" på döcka från förra veckan.

Men gonatt då !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback