Lite respons tack !!

Ja, responsen uteblir dag ut å dag in... Årets kommentarer på Kakans blogg får säkert plats att räknas på en hand ;-( Lite deppigt faktiskt, jag som nästan bloggar lika mycket, å om lika intressanta saker, som Kenza !?
Känner personligen att jag skulle kunna skriva mycket om hat å kärlek också, men jag väljer att inte stöta mej med någon å hålla på med trams som kärlek å sånt...

Iaf,, idag efter skolan hoppade jag efter Emman å Diddi i lite affärer... Orkade in på 2 st, sen gick vi åt olika håll. Jag fick faktiskt tummen ur å åkte iväg för att hämta ut mitt körkort. Duktigt av mej att sätta mej på fel spårvagn, för att sen åka tillbaka igen å göra ett nytt försök att gå på rätt spårvagn. Klappade mej själv på axeln å förklarade mej själv väldigt duktig !!? Men jag kom rätt till slut, å faktiskt tror jag det var meningen att jag först skulle åka fel... För når jag kom fram till postkontoret visade det sig att de inte öppnade förns 15, å när jag gjorde mitt snesteg på spårvagnen var klockan knappt 14. Hann in en tur på Maxi å köpa mej Filidutter också.
Oh yes, nu bjuder jag på en bild på det gamla å det nya körkortet!! Å ja, jag är nog en av få som lyckats hålla koll på mitt körkort i 10(!!) år utan att ha tappat bort det ;-) Negativt.


Kommentarer
Postat av: Ägget

Ja, jag lyckades ju tappa bort mitt 2 ggr på typ en vecka,, positivt?! ;-) Jättefin på det nya kortet ju!! <3

2011-11-25 @ 22:04:09
Postat av: Lina

Jag är också en av de få som har mitt kvar ;)

Postat av: Snyggo!

2011-11-27 @ 11:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback