Längtar efter min klubba

Igår var jag ju på innebandy som sagt, å tyvärr blev det är riktigt dåligt slut på pixbodamernas match. Å för första gången i mitt liv använder jag ordet rutin som någonting man kan vinna en match på. För det gjorde Djurgården igår, de vann på sin rutin !! Själv så började jag sakna min klubba... Bara hålla den lite, å känna på den ;-) Ett år sen klubban å jag var ett !! Herrmatchen var däremot lite roligare... Perry gjorde bra ifrån sej i Jönköping, men Pixbo drog längsta stråt !!

Idag var jag tillbaka på skolan igen. Det var kul å träffa alla bruds igen, fast tråkigt att inte få klippa nån kund såklart. Menmen, när kryckorna ryker så klipper Karin igen. Dock är mitt knä lite hängigt ikväll. Borde kanske ta några fler "sitt-på-golvet-pauser"... Imorn ska jag till en sjukgymnast här i stan också. Rehabkliniken Ullevi tror jag det hette !?
Bjuder även här på en enormt snygg bild på mitt ben. Bilden togs igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback