"krycktricket"

Å där kom torsdagen igen... Jag har den senaste timmen legat å suttit på golvet i mitt rum å har tränat benet stenhårt !! Böj å sträck, sträck å håll, framåt å bakåt, böj å sträck, upp å ner å böj å sträck. Typ så ser min träning ut. Men jag kan iaf säga att jag gör lite framsteg. Kan bl.a. idag nämna att jag kan börja benet i 90 grader när jag ligger på mage å böjer upp foten mot rumpan så att säga. Hamstringmuskeln börjar rycka upp sej lite. Trevligt.

Imorn är det fredag å jag är trött som en åsna. Göteborgsvädret har blivit sig likt igen, med regn å lite blåst. Fast värre kunde det vara, så man får passa sig för att klaga.
Imornkväll blir det iaf mys å lugnt för Kakan. Förhandlar med mitt knä gällande lördag... Pallar det med ett kalas? Å kanske funkar kryckor lika bra som hundtricket? "Krycktricket" låter ändå som nåt man kanske skulle våga prova sig på...!?

Nej, hopp upp från golvet. Hopp in på badet å hopp ner i säng.
Gonatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback