Ispåsar å piller

Ligger i soffhörnet å slappar till tusen. Ett tag kändes det ändå som det fanns några bra lägen att ha benet i för att det ska göra minsta möjliga ont,, Men idag är de lägena som bortblåsta. Fick iaf med något konstigt isbandage som jag nu satt runt knät å så kastade jag i mej några smärtstillande...

Pajjat TV:n har jag också gjort. Eller typ iaf. Skulle knappa över på pluskanalerna, men då stelnade den jäkeln helt plötsligt... Å nej, jag orkar inte gå fram till den å dra ur kontakterna å starta den på nytt.

Var ute en snabbis i afta för att få lite frisk luft å lite sol på näsan. Men oj vilken kass kryckhoppare jag är. Varken händer, armar, rygg eller det stackars högerbenet är i form för detta. Snälla, låt mej kunna stödja på det andra benet snart igen !! Men det är samma idag, kan varken böja eller sträcka knät åt nåt håll. Imorn ska jag iaf till sjukgymnast Ingemarsson på KMTI. Får se vad han säger...
Knät ser för övrigt ut som en basketboll med blodiga plåster på,, å jag mår illa av tabletterna. Men annars så ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback