Gråa lördag

Ligger här i sängen på Örnvägen å längtar efter godis !! Det finns en skål med just godis i tv-rummet, men jag har inte riktigt orkat masa mej upp än. Lika bra det om jag får tycka till. Juni ligger nu vid fotändan, å hon har varit så glad för att jag kommit hem. Å nu kommer jag ju stanna hos henne ett bra tag.

Idag har jag inga direkta planer, jag vet iaf att jag ska leta efter brädstumpar så jag kan göra nya "tavlor". Anna vill ha fler nere på centrum å sen har jag fått nån beställning. Om jag sågar å slipar, putsar å målar nu så kan jag fixa texterna till veckan när jag antagligen kommer vara halvt soff- sängliggande.

Igår när jag blev hämtad vid tåget i Karlstad drog vi direkt ut till Gapern. Elin å pappi krattade löv å jag å mor drog ut i skogen å plockade massa massa trattkantareller !! Rensade hälften igår kväll, så det finns ett gäng kvar å rensa idag också alltså.., gaah.

Tjippåhej,, ha en fin lördag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback