God natt !?

Eftersom man säger "god morgon", "god middag" och "god kväll" så måste man väl kunna säga "god natt" när man hälsar på natten !? Inte bara när man ska sova tycker jag... Men iofs så ska jag mycket snart sova. Dock har jag redan sovit lite förkväll hos Lorten. Ingen större skräll att jag gjorde en repris från gårdagen å missade slutet på filmen... Trötthövvö. Å jag som inte ens hade spelat match idag. Men det gjorde mina fina tjejer å de vann över Endre med 7-3. Trevligt tycker jag ;-)

Nä, nu är det allt brötigt på mitt rum igen. Imorn SKA det fixas till. Om det är möjligt så har jag blivit ännu mer bekväm i att lägga(läs kasta) kläderna i en hög sen kryckorna kom in i mitt liv. Nedrans kryckor,, men jag tränar på å hoppas ju som sagt snart slippa dom. Men än så länge hänger de med, så länge jag kör nigstilen med vänster knä... Å ja, jag är lika blå på baksidan benet än, 11-12 dagar senare... Å nej, jag har INTE lätt att få blåmärken heller. Ni får en bild på det såklart,, å ränderna på benet kommer från lindan jag har under isen.
Gonatt folkens !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback