F f f f fredagsmyyyys

Hej igen fredag. Inte längesen du var här, å nu har jag tydligen varit i Munket en vecka redan. Mina första planer var ju att jag skulle ha åkt tillbaka till Gbg idag, som jag skrev igår, men jag blev som sagt kvar i skogen ett tag till. Men idag mina vänner, idag är första dagen sen operationen jag kan känna av några förbättringar. Några steg i rätt riktning så att säga. Sov ganska bra inatt, trots att det gjorde riktigt ont igår när jag la mej, å så har jag insett att jag kan böja knät lite mer idag ;-) Dock inte sträcka ut, men det kommer väl. Å så insåg jag att jag ju hade fått fler värktabletter, så det tackar vi för å jag kan känna en liten positivitet !! ;-)

Morsan å jag kör fredagsmys idag. Jag ligger i halva soffan, som alla andra dagar denna vecka, å vi kollar på fussball. Danmark leder över Swe vilket inte är så bra... Men snart blir det Idol !! Lite zappande då skulle jag tro.

Jag önskar mina söta en fin helg i Gbg, å jag är lite ledsen i ögat. Man f*n ta er om ni inte kommer tillbaka när jag är där !!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback