Bomull å taggtråd !!

Världens längsta inlägg försvann... Svär lite för mej själv, å tänker inte skriva ner allt igen !! Så då kör vi lite kort å gott om allt ist -

Visningen med Greger från Hårologi var tipptopp igår.
Min eftermiddagskund blev jättenöjd idag, å det är just de kunderna som taggar en å visar att man valt rätt.
Funderar ärligt på att lägga mej å sova snart då agendan för resten av dagen är blank.
Personer som är lindade runt ditt hjärta med taggtråd är svåra att bli av med, men tur att man har så många fina som är inlindade i bomull <3
Om 1 vecka är jag nyopererad. Vaknar jag ur narkosen å kan stödja på benet efter några veckor så är jag iaf på rätt väg.

Gonatt öm e stönn


Kommentarer
Postat av: Jennie

Kom bort till mig o sov om du vill <3

2011-11-01 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback