Back in GBG

Å så var jag tillbaka i Götet. Skrev ett inlägg på tåget förut, men mottagningen på sträckan Kstad - Gbg suger verkligen... Nu ligger jag iaf i sängen på st Sigfridsgatan igen. Olle hämtade mej vid tåget, bästa farbrodern man kan ha, å Inga-lill å Jullan hade köpt en "krya på-dej orkidé" till mej. Hur bra släkt!? Här känner man sig alltid välkommen, och det värmer verkligen <3

Ska bli härligt att komma in i vardagen igen nu, med skola å grejjer. Dock med lite mer handikapp å kryckor på det. Saker å ting tar lite längre tid för Hallbergskan nu, men det tar sej väl nån gång kanske. Känner iaf av förbättringar gällande knät !! Kan böja lite mer, å även sträcka lite lite mer. Den molande värken är borta helt, vilket är underbart. Självklart hugger det å värker till, men det gäller att ta sig fram på rätt sätt nu !! Blåmärken över hela benet har jag nu, men de är i princip mörklila, så snart är väl de också borta.

Det har varit tipptopp i Munket. Jag har världens bästa familj där hemma i skogen <3 De har skämt bort mej massa, å jag hoppas iaf jag gett lite tillbaka, lite av mej själv iaf... För så mycke mer har jag tyvärr inte kunnat bidra med efter operationen :-(

Imorn kväll ska KH på innebandy. 2 matcher närmare bestämt !! Ska bli riktigt kul. Å nu är ögonen snart helt under isen, så vi tar å försöker sova på det !! Natta - puss.


Kommentarer
Postat av: Sis

Gôtt o va tebaka i Götet! Längtar tills dec när vi ska komma på Liseberg o julmarknaden! Du har gett en massa till oss, och knät är snart tipp topp igen! Puussa

2011-11-14 @ 11:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback