Aj för fan

... ör 3 ord jag skulle kunna upprepa gång på gång på gång. Ja, det smärtar fortfarande. Maler å värker från halva låret ända ner till foten typ. Men det är väl såhär att vara nyopererad kanske!? Sjukgymnasten tyckte iaf att det såg bra ut, å är ett ballongsvullet knä med omnejd, blåmärken både här å där å rörelse 0,01 % bra så är jag beredd att hålla med han. Börjat med fler övningar idag, träning. Om träning är att vicka på foten å försöka lyfta ett ben som inte verkar fatta nåt så borde jag ha träningsvärk imorn. Mohaha. Ringaren i Nothre Dame är jag när jag försöker gå på kryckor å nudda golvet med det opererade benet.

Skulle ju ha åkt t Gbg imorn, men känner att jag gör rätt i att stanna här i Munket några dagar till, allt för att kroppen ska bli lite mer åt det normala hållet igen. Å så är det självklart underbart med en kär familj som hjälper mej med saker när jag är heeelt bet själv. Vill inte tynga nån annan med min invaliditet heller...

Vann rätt person på Robinsson idag eller?? Jag skulle nog ändå kunna säga ja på den frågan, men hur charmig är inte Sveriges egna nattklubbsRobinson Ola då!?

Nej, nu ska katten å Karin sooova. Natta !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback