Mostergris


I lördags på Lindas 30-årskalas fick jag det fina smeknamnet "Mostergris". Kanske passar det på nåt sätt, har ju trots allt ett gristryne på knät, å när jag kastade just "gris" med alla kalasets barn blev jag på nåt konstigt sätt gris varje gång !? Tack för ett trevligt kalas Linda, med mycket god mat, tårta å dricka.

1 % av gångerna kanske det blir som man tänkte sig, för inte är det så mycke som 2 % va !? Skulle åkte till Oslo idag, men då dök det upp lite grejer tydligen, så jag far imorn ist. 17;de maj måste man vara lite i Oslo liksom...

Trött som ögö på min blogg. Skulle vilja pimpa till den lite. Kanske hade jag dragit en läsare till då, å sen blir jag rik på cupen. Högst trovärdigt eller INTE... Men snälla nån, vill du hjälpa mej pynta min blogg ?? Jag är som en nål i en höstack när det gäller det där.

Nu ska jag plocka i kläder. Kanske har nåt mer att försöka sälja !?
Fix Fix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback