om en vecka...


Ny vecka, igen. Måndag, å en vecka kvar till operation. Längtar faktiskt, så jag kan få lite ordning på mitt liv iaf. Öka takten till nästa måndag alltså.

Helgen var ok. Träffade mitt älskade ägg på lördan, sen hängde jag största delen med syrran å Elin. Klippte Elin, å hon blev jättefin min sötnöt. Igår var vi på barnbio i Karlstad - Var inte rädd Långa farbrorn. Å lite shopping blev, men oj va duktig jag blivit. Skulle ha kunnat handla kläder för flera tusen, bara för att, men ett klädesplagg var det enda jag hade med hem till mej själv. Stort va !? =)

I torsdas var jag ju till Trollhättan. Intervju å handlagstest på en frisörskola. Fick veta med en gång att jag kom in på skolan, och det känns ju bra. Men då är det ju det här med pengar... Jag hatar pengar,, speciellt när man inte har några att prata om. Men på fredan startade jag ett konto på svenska spel. Det är där jag ska bli rik nu !! =)
Om ingen vill bli min privata sponsor !? Bidrag mottages tacksamt.

Mitt kära Holmlia lyckades knipa en semifinalsplats under helgen också. Å final har jag bestämt att det ska bli i år. Dock blir det Sveiva i semin, vilket kan bli riktigt hårt. Men eftersom det ska bli guld i år så måste Sveiva slås, så varför inte göra det i semin redan !? Hejja tjejer.

Hade hoppats på mer sol idag, men det kanske kommer !?
Juni har vårkänslor och skulle kunna göra vad som helst för att få springa ute, om snön bara ville försvinna nån gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback