investering i mej själv ?


Ibland är jag hård som sten, å ibland lika rinnande som sockerkakssmet !! Idag tror jag det är något mittemellan... Å det är väl helt ok ändå.

Ska strax fixa till en bräda jag fått på beställning. Men sen måste jag ut å såga mer brädor å måla. Jag har ju iofs några mer beställningar att fixa... Förlåt om folk får vänta, men det går upp å ner i mitt pysslande. Ena dagen brädor, andra dagen stickning =) Å nu är det ju massa skidor att kolla på på TV också. Kl 13 är det dags igen, å då sitter jag bänkad för att se Svenskarna köra hem lite medaljer. Jo tack !!

Igår fick jag ett trevligt samtal, från en mycket mycket trevlig man. Jag gillade det han hade att säga, fast först måste jag få lite pengar !? Fast på tal om lån å investeringar... Vad fan ska man investera i om jag inte ska investera i sig själv ?

kockelimock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback