GULD och 90 år.


Imorn fyller farfar 90 år. Han är inte purung längre killen, men han är iaf världens bästa farfar. Åren har självklart tagit ut sin rätt, kanske för att jag alltid sminkade han å satte toffsar å hårspännen i hans hår här jag var liten =)
Idag hade vi iaf kalas för honom. Ca. 25 personer, allt mellan 2 månader till 90 år, var där å firade med tårta, kakor, sång å rödtjut. Jag tror det uppskattades av alla faktiskt =)

Å världens duktigaste Holmliatjejer spelade sista matchen idag, å vann, vilket ledde till serieseger !! Härligt med lite guld =) Ledsen för att jag inte kunde närvara, å framförallt att jag inte kunde vara med å spela själv. Men när slutspelet drar igång ska jag iaf vara med å stötta å hejja !! Fira ordentligt idag nu brudar !! =)

Imorn hoppas jag att Täby vinner över Kais Mora !! Hjälp mej med det Lorten. Å så ska jag åka ner till stan å se när Karlstadflickorna också spelar en mycket viktig match.

Nu - soffhäng. Antagligen "andra chansen".
Trevlig lördag folkens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback