är vi alla mesar !?


Haltar runt idag... Gjorde mej ett försök att gå till postlådan på fömiddan, men jag insåg ganska snabbt att det var omöjligt. Halt, is, snö å ett nyopererat knä. Kanske inte de bästa kombinationerna,, så posten fick snällt ligga kvar i lådan.
Annars då !? Fortfarande lite sur på att de inte kunde ha gjort en magnetröntgen på mej när jag bad om det, ist fick jag ju gå på en vanlig röntgen - "för så fungerar landstingets system". Då hade jag kanske fått ordning på korsbandet igår redan...
Sov mindre bra inatt. Svårt i vändningarna, å när jag väl vaknade så började jag ju snurra runt som en tok. Cocco.

Alla borde förresten lyssna på Chris Medinas låt What Are Words. Finns på youtube. Å när man lyssnar till texten å ser på filmen till så kanske man inte ska klaga så mycke mer sen. Å inte gnälla över ett korsband kanske...
Å Chris är en riktig man han. En underbar man, utifrån låten iaf, å det är det enda jag kan gå efter här. Han ställer upp, å ger inte upp. Han förmedlar nåt otroligt starkt med låten, nåt som verkligen träffar en.
Jag är trött på bekväma människor som tror att allt blir som man tänkt sig, å blir det inte det så ger man upp. Vågar någon att stå upp mot en motgång ? Eller är vi alla mesar å tar den lättaste och bekvämaste vägen ut...!?
Kanske borde man ge livet å kärleken en extra chans !? 

Idag ska jag hejja fram Färjestad till seger i första semifinalmatchen, å genom det hejjar jag även fram mitt fina HOLMLIA som jag hoppas tar tredje och avgörande vinster i semifinalserien mot Sveiva !!
HEJJA HEJJA !!


"What are words
 if you really don´t mean them
 when you say them?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback