Glöm inte bälte !!


Segaste fredan på längre... Tror inte att jag fattade att jag hade gått upp ur sängen förns kl 15 typ. Men jag vaknade 8 å var uppe å fixade brädor. Sålde faktiskt 6 styckna igår, å fick fixa till 3 av dom igår kväll å imorse. Ska lägga in bilder nån dag så ni får se mina mästerverk, efter att jag utvecklat min kunskap å teknik lite =)

Mulle kom till Munket igår, å stannade till lunch idag. Hon köpte med golv til lenny å lyckades få en bot utanför stuvbutiken !! Hörru bofinken, GLÖM inte bälte i framtiden. Dock har jag världens bästa föräldrar som hjälpte Mulle med boten lite då hon endast körde den vägen på grund av örnvägens golv. Gillar dej ja, lillBF alias Kung Mulle =)



Munkfors nya kungafamilj !! Jag gillört !! Favoriter <3

Från och med nu beställer jag SOL resterande dagar denna sommar !!
Juni å jag tycker det är mycke trevligare att vara ute å spana på maskar då !!



Imorn blir det takläggning på Hea !! Ska ladda med en Bacardi breezer nu...
Trevlig helg folkens =)  


Kommentarer
Postat av: Bofinken !

Tacka päronen dina tusen tack igen för hjälpen, med boten som dom inte har någonting med att göra egentligen !!! för söta :) Ringer dig snaaaart ja ! LOVE <3

2011-06-22 @ 15:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback