daaaaagdrömmer


Helgerna flyger förbi, liksom alla dagar i veckan iofs. Men vi har iaf haft ganska bra tur med vädret under helgen ändå. Vädret för en vecka sedan kan jag lätt jämföra med utomlandsväder. Så varmt, nästan för varmt... Men nu är det mer det normala för Sverige; lite regn, lite sol, lite kallare vind. Men regnet får allt att inte torka ut(trots att jag är skeptisk till regn), solen värmer enormt mycket, och den lite kallare vinden gör att det är riktigt friskt att andas =)

Har nyss kommit in efter en promenad/löprunda på dryga 5 km. Jag vet, inte gööörlångt det inte, men alldeles alldeles lagom. Tränar på att jogga lite. Går faktiskt förvånansvärt bra, men jag kan lätt säga att knät känner av sina skador å löpning belastar å tynger knät ganska mycke mer än vanlig promenadgång. Men vi bygger nu, nya muskler, för de som jag en gång hade är borta för länge länge sen...

Mosters stora tjej har åkt på dumfeber denna helg. 40 grader i feber, och inga andra symptom !? Jag håller alla mina tummar på att hon ska va bättre imorn, men ett besök på vårdcentralen imorn blir nog ett måste. Det ska jag se till. Min lilla skruttfis...

Mina fina ägg har nu flyttat hem till Värmland igen. Igår gick kosan från Täby. Gillar massa. Dock har jag inte träffat dom än, men inom kort så =)
Veckans översiktskalender är helt tom än. Har dock lite funderingar och luddiga planer. Jag är proffs på att lägga upp drömplaner, planer som skulle göra mej till en riktigt lycklig tjej, men de har en tendens att gå i stupet. Inte kanske för att jag har några såna planer nu... Man skulle kunna kalla det dagdrömmar ist. Sånna man mer eller mindre alltid springer runt med.
Det jag kanske vill säga med detta är att jag är öppen för förslag under veckan =) Så varsågod att slåss om min uppmärksamhet !!

Hopp i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback