mitt tjat börjar bli lite tjatigt


Tjippåhej ! Idag hade jag sovmorgon visst. Inge fel alls. Fast Juni väckte mej dock i tid ändå, genom att sitta precis bredvid örat å mjaua så pipigt hon kunde. Å somnade jag om gjorde hon samma sak igen !!
Börjar 13 idag, å slutar 18. Kortdag minsann, men imorn är jag ledig så ikväll åker jag till Gapern en tur. Å imorn träffar jag mer än gärna några sötisar !! Vilka vill ?? =)

Sommaren är på semester nu tror jag. Å mitt tjat gällande detta börjar bli lite tjatigt, men jag tror det är kört nu... Heldagsregn är inte riktigt min grej, men bara vi slipper det nå mer så.

Nej, nu har jag lite att fixa innan jobbet. Börjar med att hoppa i duschen.
Vi höres.
pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback