tipptopp-kos


Hejåhå. Idag har Holta tvättat mej ur huset. Deras tvättmaskin har pajjat så jag lovade henne att tvätta här, å det har hon gjort med besked =) Men vi har haft en trevlig dag, Holtis, jag å Semlan.
Nu sitter jag ensam i Atlasgården å funderar över livet. Har fått enormt bra ordning i mitt rum nu, å jag trivs. Vitt, grått å lila är mina färger nu. Å ljus har jag överallt. Det är tipptopp-kos det. Hämtat ut nya bilder på posten idag också. Fina vänner å underbar familj pryder nu min tavellist ovanför sängen.

Jag funderar starkt på att börja sälja "väggord"(plankor) på tradera. Sett en som gör det å hon får fasen 300 spänn för varje planka. Why not liksom !? Extraknäck å ett jäkla trevligt men pilligt tidsfördriv. Å sen blir det ju ganska fint också. Ska fixa till några fler när jag kommer hem till swe nu igen, sen ska jag visa er. Å så får ni gå in på tradera å buda HÖGT sen =)

Imorn åker jag som sagt hem till swe igen. Har lite tider att passa. Sen blir det att hjälpa syster med familj i det nya huset de har köpt. Huset är så fint,, å de kommer få det såååååå otroligt fint sen när de är klara med renovering, målning, fixning å trixning... Avis är jag, det ska jag inte sticka under stolen med, men det blir väl min tur nån gång också kanske !? Tänk att få fixa ett helt hus liksom. Sitt alldeles egna hem. Det är en dröm det.

Nej, nu ska jag lägga fram lite grejer som jag ska ha med mej till värmlandsskogarna. Hoppas de plogat tågrälsen också, så tåget tar mej ända dit jag ska.

tjippåhejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback