and then !?


And then !? And then !? And then !? Jag å Jennie Aaa har precis kollat på "Dude, where´s my car?". Ny film !? Nope, men orkar man inte knäppa på en annan så rullade den på ganska bra framför två trötta nyllen. Jennie Aaa jobbar ju å står i, så hon får ju vara trött hon, men jag då !? Fan Jennie, Yatzy snart !! 

Haft det riktigt mysigt den senste tiden. Munket, Karlstad, Oslo, vänner, familj... Lyckats träffa rätt många iaf, å det är jag glad över. Älskade Ägget, Lorten å lillBF har varit här på Atlasgården å firat in det nya året med 2/3 av Oslogänget. Haft en toppenhelg, å gissa om det blev tomt när de bästa vännerna i världen åkte imorse !? =( Men man får leva på det ett tag, å längta tills nästa gång vi ses <3

Måste bara berätta att vi spelade "med andra ord" på nyårsaftan. Lorten å Mulle var i samma lag,, å det kan ju bara sluta på ett sätt =) Lorten ska försöka förklara ordet "fängelse" för Mulle;
L - Där sätter man tjuvar.
M - Finkan !?
L - Ja, men vad heter det där de bor?
M - Bofinkan !?
haha. Mulle är en riktig liten bofink hon =)

Nu har jag nästan städat bort julen också. Som sagt vill jag bli av med det ganska fort efter jul, men det jag behåller i mitt rum ett tag är stjärnan i fönstret. Den är ju så fiiiin.

Annars då !? Jo, jag har slängt i en lite mörkare toning i håret, för att närma mej min egen färg lite mer. Sen var jag ju även till den där sjukgymnasten också. Menisken - så det blir titthålsoperation. Aldrig blivit opererad, aldrig blivit sövd... =/ Men men, ingen idé att oroa sig för det än. Fått remiss, men det lär ju ta ett tag innan jag får en tid. Men sen blir det bra med operation så jag kan börja röra på fetfläsket efter ordning igen. Julen å dess tillbehör har satt sina däckspår så att säga...

Nu ska jag se om jag kan få tag i något Gossip-avsnitt, sen myser jag ner mej i sängen. Måste få ordning på dygnsrytmen igen, å så vill jag att det ska bli månda kväll =)
Å god fortsättning förresten !! Hoppas ganska starkt på att 2011 ska bli mitt år, för jag trycker nog att det är min tur nu!!

sean banan - vi ses på stan


Kommentarer
Postat av: Mulle

TACK för helgen gumman ! hur bra som helst ! Längtar tills vi ses igen <3 Men du va bara tvungen å skriva om "bofinkan" va?! ;)

2011-01-06 @ 13:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback