Sista dagen...


Tänkte bara meddela att imorn är sista dagen för mina brädor som är ute på tradera nu. Mellan kl 14.30 och 15.00 slutar auktionerna. Söndag alltså. Intresseklubben antecknar eller !? =) Men bara så ni vet så kommer det komma upp nya snygga brädor också. Yeay.

Idag har jag badat bastu och rensat garderober på Hea. Imorn ska väl allt in i nya garderober också. Sagt det förr, men säger det igen - oj så fint syster å hennes familj får det i huset.

12 veckors väntetid till ortopeden också. Lagomt roligt... Det var som nån knuffade mej ganska hårt där,, Men hade jag egentligen trott att det skulle gå fort !? Syrrans svärfar tycker jag ska köra stenhårt ända tills det säger stopp totalt, för jag har ju ändå en tid framöver då... När snuvan har lagt sig till rätta ska Karin sätta på sig joggingskorna och satsa på blod, svett å tårar. Å antagligen lite smärta på det...

När man säger såhär; "Nu kan det bara blir bättre",, blir det då bättre ??

Nu säger katten å jag Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback