Fina brädor uppe på tradera !!


Nu har jag äntligen lagt in lite brädor på tradera. Brädor tänker ni, det låter ju "coolt", men här kommer bilder på de som ligger uppe;

        

Så ta för fasen å gå in på tradera å buda hej vilt nu vettja. Sök på mej som säljare, KarinH6, eller bräda, väggord typ. Jag är lite mongo, jag vet, men jag kan sitta i timmar å pyssla med dessa brädor, å orken tar typ aldrig slut. Vill man så kan man nog säkert göra en beställning på en bräda också. Kommentera här isf =)

Annars !? Röntgade mitt knä igår. Svar om 1 veckan typ, men sen får man väl vänta ännu lite mer på magnetröntgen eller titthålsoperation då det garanterat inte är nåt skelettbrott.

Nu är det dags för sen sen lunch, sen ska jag ner till Hea å måla en trapp.

BUDA BUDA !!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Åh Kakis vilka finfina brädor :-)

Gud va duktig du är! En sån vill jag beställa å ha i nya lägenheten när jag kommer hem :-)

Hur blev håret föresten?? Nyfiken i en strut är jag!

pusspuss på sig!

2011-01-18 @ 17:05:55
Postat av: Mamma Håkis

Va duktig du är Karin, de är jättefina! Sandra sa att du gjorde så fina "brädor" då fattade jag inget men nu gör jag.

2011-01-18 @ 18:23:06
Postat av: Karin

Jadu Pernilla, det blir iaf bättre å bättre =) Utvecklas för varje bräda. hehe. Du ska få en när du kommer hem !! "Äntligen hemma" ska det stå =) Eller nåt roligare kanske... hehe. Håret blev bara lite kortare. Inga stora förändringar. Jag väntar på dej vettu !! Så kom hem nu !! <3



Tack Tina ! Ja, Håkis har beställt en bräda hon. Letar dock fortfarande efter den perfekta texten, men det ska vara klart tills hon kommer hem nästa gång =)



kram på er.

2011-01-18 @ 23:06:30
Postat av: Mattsson

Gud vilka fina brädor :)

2011-01-19 @ 13:30:02
Postat av: Lellbf

Gud så duktig du är vännen !! Jag vill beställa en bräda BF :D kung äru !!!!

2011-01-19 @ 22:00:20
Postat av: Lellbf

Gud så fina dom va BF ! Jag vill beställa en också :D OM jag vill !! kung du. <3

2011-01-19 @ 22:01:27
Postat av: Lellbf

Gud så fina dom va vännen :) Jag vill beställa en, OM jag vill !!! Kung är du <3

2011-01-19 @ 22:02:13
Postat av: Håkis

Hade Lell-bf lite problem när hon skulle kommentera elle?! ;) Hihi stenkul! Bäst är du ägget <3

2011-01-19 @ 23:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback