Where do we go ? ULLARED !


Letar som en tok efter nåt ställe på nätet där man kan lyssna på gårdagens bidrag i melodifestivalen... Men utan resultat. Hjälp mej då !! Jag vill ju iaf höra de låtarna som gick vidare...

Igår gjorde vi Ullared !! Jag bidrog självklart lite till att tömma hyllorna, men bättre kan jag =) Det blir nästa gång. Syrran gjorde iaf bra ifrån sig och vi fyllde bilen ganska bra vill jag lova. Ullared är lite trivsamt kan jag nog ändå tycka, å igår var det inte hälften så mycke folk där som det var när vi var där ett tag före jul. Inte så konstigt heller kanske. Men man behövde inte riktigt tacklas med både kundvagnar å kroppar denna helg, utan det gick att säga "ursäkta" å så kunde man lätt köra om å ta sig fram dit man ville =)
Åkte ju till Göteborg på fredag efter lunch, å på kvällen fick vi träffa en liten liten söt kille vid namn Charlie. Det blir trevligt när alla göteborgare kommer hem i mars till farfars 90-års dag.

Annars !? VIIIINTER !! Eller snarare istid. 20-25 grader kallt å snö upp till hakan. Å tydligen ska de bli riktigt riktigt kallt ett bra tag framöver... Men inge mer snö nu då tack. Vägarna här hemma är hälften så smala som de brukar och borde vara.

Bra att Petter Solberg blev av med körkortet när han skulle åka mellan två sträckor på Svenska Rallyt idag då ! =) Lite klantigt kan man tycka. Å såg ni Rooneys mål igår !? Kongescoring =)

Å just det, imorn är det ju alla hjärtans dag, så till er som bryr er om den dagen - ha en bra sådan <3

"Where do we go when we go from here !?" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback