rallyväder


Mina duktiga Holmliajenter vann över Sveiva idag, och jag kunde inte vara gladare. Skitviktig match å de går in å äger. Stort. De är så jävla bra, och jag önskar att jag fick vara med dom !!
Men nu har jag iaf fått tid vid ortopeden, inte förns den 25 feb iofs, men mycke tidigare än vad jag hade väntat mej. Så vi får väl se vad som händer sen. Önskar jag fick vara med på ett hörn när Holmlia tar NM-Guld i år !! =)

Idag har det för övrigt varit världens finaste väder. Sjukt fint faktiskt. Började snöa en massa i går kväll, å idag vaknar man upp till ett riktigt härligt vinterlandskap där solen skiner från en blå himmel. Hoppas vårfåglarna som man hörde här om dagen har bäddat in sej riktigt, för det ska tydligen bli kallt till helgen också. Bra rallyväder för alla som skall ut i skogen iaf !!

Ullared blir till helgen också. Syrran bara MÅSTE dit, å jag är inte sen på att hänka. Har faktiskt inte tänkt på nåt jag ska köpa, så kanske kan man ta det lite lugnt å bara strosa lite. Eller nja, syrran ska ju med =) Jag blir nog vagnkörare. Hoppas få se en glimt av mitt lilla kusinbarn Charlie också, då vi ska övernatta i Gbg fredag till lördag.

Jag jobbar med att greppa vardagen, å försöker se ett steg längre...
Nu ska jag lägga mej å bläddra igenom nån HM-katalog jag fick med posten. Tydligen bara barnkläder, men det är fint. Å sen måste jag bara lägga till att jag blivit en hejjare på att sticka =) Halva framstycket är klart på en tröja till någon liten söting. Med mönster å grejjer. hehe

Men gonatt säger vi nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback