där går gränsen


Ja, ortopeden igår som sagt. Hade ju iaf räknat med magnetröntgen, så hade man fått veta en gång för alla, men mr doktor var ganska ointresserad... Han klämde å böjde lite, ställde lite frågor. Efter många "hmn" skrev han en remiss för titthålsoperation. Så, nu väntar vi på ännu en tid, mitt lilla knä å jag. Men antagligen blir väl detta den sista tiden iaf, å slutet på detta onödiga.  

Jag röstar på ett War-room till svenska elitserien i hockey. Man märkte ju idag, än en gång, att måldomaren går på crack. FBK gjorde mål, men var det bara vi på örnvägen som såg det eller !?

Sen har jag filosoferat lite idag också. Å nej, jag är verkligen inte guds bästa barn, inte ens nära, men jag ska aldrig mer ta stora avgörande beslut som gynnar och gör andra glada men är helt fel för mej när det är mitt liv det handlar om. Typ som - tänd inte eld på ditt eget hus för att din s.k. vän tycker det är roligt när något brinner. Vart ska du bo sen liksom !? Nej, nu är måttet rågat, där går gränsen.  

Gonatt säger vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback