VM-guld !!!

Söndagkväll kom än en gång lika fort som vanligt. Tycker faktiskt det varit ganska måndagar i år...!? Å måndagar är ju för mej nästan alltid lediga. Klagar absolut inte på det, men jag gillar skolan å så kanske jag skulle ha fixat till ett måndagsjobb åt mej... Efter nyår är det iaf Karin som tar tag i det där med extrajobb!! Hoppas dock jag kan få jobba nån liten timme hemma i Munket under jul. Ringer Patrik imorn igen. Håll tummarna för mej!

Idag mina vänner, idag tog min älskade Lort VM-GULD!! Liiiite stort hörrni. Bäst i världen är hon, tillsammans med sitt Svenska damlag i innebandy! Å imorn ska hon hämtas upp på Landvetter. Hoppas jag kan få hennes autograf!? ;-)

Helgen har varit seg. Känt mej lite hängig. Men eftersom man varit omringad av mer eller mindre sjuklingar senaste tiden så vill jag bara säga peppar peppar att jag fortfarande håller friskheten under kontroll.

Nä, tröttheten har tagit över nu. Time to sleeeeep. Idrottsrehab till morgonen igen !! Å så längtar jag efter att träffa Birger igen ;-)
Gonatt!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

natti natti :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback