Fyra ljus brinner idag !!

Fjärde advent !? Jojomensan. Tiden går, å om 6 dagar är det julafton. Trött som en disktrasa idag. 30-årskalas igår. Riktigt trevligt, men när de andra drog ut på stan så gick jag hem å la mej. Det är karaktär det folket !! Duktig som jag är så följde jag sjukgymnastens order om att ta det lugnt å inte dansa. Nä, om man ändå fick dansa... :-(

Ikväll ska jag hämta upp Lorten å Jempis när de kommer med bussen. Å de har med sej mitt älskade Ägg !! Så lite söndagsmys blir ikväll. Dock kan det bli tight att träffa dom nån mer dag under veckan eftersom proffsfrisören Joakim Roos kommer till skolan å ska lära oss massa nytt i dagarna 3, ända in på kvällskvisten.

Julklappar känner jag är årets julproblem. Vill ju köpa massa till de jag älskar, men jag är fattig... Har verkligen inte råd att köpa till alla jag egentligen skulle vilja ge nåt !! Så får ni ingen klapp iår, eller bara en liten en, så ska ni veta att jag älskar er ändå. Jag ger er mej själv ;-) Men nu har jag ju iaf fattat att de som inte bryr sig om mej ska fan inte få nå klappar heller !! Varför liksom !?
En 100 kr-klapp till julklappsspelet måste jag ju iaf hinna fixa under veckan...

Hare fint vettja !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback