NM-GULD, NM-GULD, NM-GUUUUUULD


Tänkte bara meddela att jag kommer bli lite rik !! Många kommer få betala 1000 spänn till mej. Bara att mejl så skickar jag tillbaka mitt kontonummer =) Gött !!

Helgen spenderades i Oslo med Mulle. En riktigt trevlig helg faktiskt.
På söndag var det iaf NM-finalen, den vi åkte dit för. Å ja, mitt kära Holmlia vann å tog alltså GULD !! Bästa laget i Norge, på många sätt =) Jag satt på läktare å skrek å svettades, å önskade att jag hade fått vara med... Men jag var iaf där, å Hans Geir tyckte tydligen att jag var värd en guldmedalj också =) Känner nog själv att jag kunde ha bidragit med lite mer för att vara värd en medalj, men det var iaf riktigt snällt, å då känner man sig iaf värd lite mer =) 

    Holta var iaf kaang i målet igår.





Mulle å jag firade guldet i Töcksfors med en kebabtallrik !! Å muppade oss lite mer...

Idag har det varit tipptoppväder. Varmt som aldrig förr, å jag har spenderat hela dagen utomhus. Imorn ber de oss sätta på oss mer kläder igen... =( Men till helgen ska det bli fint igen !?

Nu ska jag ha mer musik på iPhonen.
Tjipp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback