jag har bestämt mej,, tror jag


Söndagsbloggning. Å hur kul kan ett blogginlägg bli en gråregning dag som denna !? Bläkväder helt enkelt, å så otroligt grått å dimmigt ute, att jag t.o.m. tror att de mest positiva människorna har svårt att känna sig jättepositiva å pigga idag.
Vi provar så får vi se.

Under veckan så fick jag iaf träffa mina underbara älskade Ägg !! Å även sötPernilla. Bra folk vill jag lova !! <3 Var i Kstad tre dagar under veckan, så jag hann även med lite shopping... sånt jag skulle sluta med !? Var även till sjukgymnast på KMTI. Fått knäövningar nu iaf som jag jobbar med, så får vi se vad som händer sen. Ska dit till veckan igen å då ska Ingemarsson ha läst min operationsberättelse, så får vi se hur mycket korsband jag egentligen har kvar. Om det är någon idé med rehab nu, eller om operation direkt kanske skulle vara det bästa. Lång rehab - operation igen - ännu längre rehab... Känns som en ganska tråkigt alternativ det också !!

Idag är det innebandy på TVn igen, så det blir väl att titta på det. Det lutar helt enkelt åt en lång kväll i soffan.
Nu är det väl nå hockey å fotboll också ja...

Jag önskar jag fick ta med mej alla människor jag älskar till världens vackraste land, å sen stanna där resten av livet !! Det hade varit bra.
Dagens smartaste önskan... ;-)

Jag tror jag har bestämt mej nu...!?
 


Kommentarer
Postat av: Andreas

Har du bestämt dig för att flytta hem till Karlstad?

2011-04-04 @ 09:59:21
Postat av: Karin

hehe,, Nej, det vet jag inte riktigt än. Men det blir väl Sverige nu iaf !! Sen blir det väl jobb eller utbildning som får bestämma platsen...

2011-04-06 @ 15:30:45
Postat av: Jennie

Kom till mig i Gööötet!!!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback