Jag är förälskad <3


Annandagpåsk. Ännu en ledig dag. Väntar lite på att frukosten ska lägga sig till rätta i magen, sen blir det jag å träningscykeln i solen igen. Som sagt, riktigt nördigt men smart som bara den =)

Detta har varit en mycket fin påsk, både vädermässigt å socialt. Finaste påskvädret jag någonsin varit med om skulle jag vilja säga, och min vita kropp har börjat få lite färg minsann. Härligt.
Spenderat tid med bästa vännerna och självklart finaste familjen. Jag är förälskad !! Lilla Nils har stulit mitt hjärta, och jag skulle lätt kunna kalla honom "min". Fast jag nöjer mej gott och väl med att kalla honom mosters lilla Nils <3 Han har ju världens bästa mamma som låter mej gossa med honom hur mycket jag vill !!

Stel å spänd i stora delar av kroppen, så en massage skulle inte sitta fel nu känner jag... Men jag biter ihop, ska nu klippa kattklor sen cykla i solen !!
Ha en bra ledig måndag folket !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback