høstdofter


Gomorron gomidda !! Oslo bjuder på toppvæder idag. We like it. Det ær høst nu om någon missat det !? Jag å Emma gick iaf å pratade gott om høsten igår, så jag hoppas han blir snæll mot oss i år. Det blir så fina færger, å det luktar så hærligt friskt. Bort med regn bara, å mer høstsol till folket.

Jag tænkte bjuda på en snevriden bild av halva mitt rum. En av de førsta færdiga bilderna jag tog. Men sen ær det inte helt færdigt heller...


Mina mongokomos delade ut flyers på Liverpoolpubar =)

Å nu har jag viktigare saker å gøra !! Tjippåhej


Kommentarer
Postat av: Jennie

2010-09-17 @ 10:15:10
Postat av: Jempis

<3

2010-09-17 @ 10:15:35
Postat av: Ägget

Va mysit du verkar ha det hjärtat, jättefint :) Snygga gardiner okcså ;) SAKNAR dej och dina mongokombos ;) <3

2010-09-17 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback