jag tänker liiite


Idag bestämde jag mej för att ta det lugnt på morronen. Sova ett tag, jobba hemifrån å sen åka å spela fotboll med en klass. Det känns som en bra plan. Jag sov till 9, å sitter nu å läser øktplaner. På fredag skall gärna alla betyg vara satta. Gud hjälp mej. Men det är bara att börja å inte ge sig förns man är färdig så att säga. 
På onsdag kommer det tydligen kungligheter till skolan också.

Varit i Värmland under helgen. Resan hem tog ca 1,5 timmar längre än normalt p.g.a. kö ut ur Oslo.
Åkte ut till sommarstugan direkt på fredag å spenderade lördan där med att måla om i vardagsrummet. Vitt å fint blev det minsann. På kvällen åkte vi till Munket å på söndag firades mors dag. Hann även klippa till mamma å lilla Elin. Så, ingen vila denna helg direkt. 

Mina flickor har bokat biljetter till Peace & Love, och jag skulle göra likadant. Men då går det upp ett ljus för mej att jag skall på bröllop den 3;dje juli. Fint med bröllop, men riktigt riktigt tråkigt att det var tvunget att vara just den helgen... Så ja, jag missar häng med de bästa och artister som Jay-Z, Lilly Allen, Robyn, Melissa Horn, Johnossi, Ane Brun, KENT, Miike Snow, John Fogerty m.fl. m.fl.
Men jag är inge bitter eller !? hehe. Det vore väl om jag åker torsdag till lördag morgon !? Får tänka lite på det...

Ikväll drar träningen igång också. Känns bra. Gött å komma igång med lite fasta tider.
Nu ska jag fixa nåt ätbart, sen kanske man får börja fixa till sig å dra mot Bjørnholt.

Ha det !!


Kommentarer
Postat av: Mulle

De blir du å jag isf vännen som inte kan bli med på PaL.. Dom får klara sig utan BF:arna ifall du inte kan bli med ;) hoppas allt är bra gumman <3

2010-06-01 @ 00:46:54
Postat av: Pillan

..å ja e oxå på hemmaplan :-) så jag leker gärna med er! hihi puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback