en bra kvinna reder sig själv


Har nu suttit här ett bra tag å bara väntar på min alldeles för sega dator att vakna till liv. Det blir över en timme nu... Inte så effektivt. Dock tror jag att rensning och omformatering är det enda som hjälper i dagsläget. Med all säkerthet har min gamla pärla fått en släng av nåt äckelvirus... Gick iaf upp tidigare denna lediga måndag för att jobba, men datorn vägrar öppna elevernas dokument. Lagomt irriterande, då jag har en del kvar att läsa å vurdera. Men vad gör man !? Får antagligen läsa det en annan dag.

Har insett att det snart är sommar också. Tiden gåååår... Jag blir snart ett år äldre å har egentligen inte så bra ordning på mitt liv. Har iaf en kortsiktig plan för den första av sommarens lediga månader. Dock kanske det inte blir som jag tänkt mej, men jag gör ett försök. Det är en plan som sagt, en plan !
Skulle va bra å veta om man får fortsätta på Björnholt även till hösten, så kan man ta ställning till det då. Men det går inte fort på den skolan inte. Tyvärr.

"En bra kvinna reder sig själv" - så igår gjorde jag slingor på mej själv, med slinghätta. Kanske lite smågula nyanser såklart, men ljusare blev det, å jag tar ännu ett steg mot det blonda livet. Lite mer silvershampo nån dag nu ska så jag nog klara mej till nästa färgning.

Igår kväll blev vi iaf bjudna på grillning hos Lis å Andy på Holmlia. En riktigt trevlig middagstillställning =) Jag erbjöd mej att vara chaufför, å strax efter 2 kunde jag äntligen packa in mina vindrickande passagerare i bilen för hemfärd. Hoppas, å tror nog nästan, att jag får vara chaufför på vår harrytur idag också. Å kanske kan man vinna, eller förlora, lite pengar på travet ikväll också.

Nej, jag fortsätter att smöra för datorn i hopp om att man hinner göra något nyttigt denna morgon/förmiddag.
-puss på allt fint folk-


Kommentarer
Postat av: Mulle

Vad har du för planer då gumman, värmland?? :)

2010-05-25 @ 18:03:23
Postat av: Karin

Næ, planen jag hade røk. Men det var en Norgeplan då. Nu får vi se vad det bliver... =)

2010-05-26 @ 12:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback